Uvjeti korištenja



Opći uvjeti poslovanja

ETRUSCA FAMILY j.d.o.o., P.J. BR. 3 ŽIVITE ZDRAVO
Trg Kralja Tomislava 33, Velika Gorica.

SADRŽAJ STRANICA

Sadržaj ovih web stranica je vlasništvo tvrtke ETRUSCA FAMILY j.d.o.o.,  i namjenjen je korisnicima isključivo za osobno, nekomercijalno korištenje. Zabranjeno je kopiranje, distribuiranje, prodavanje i svaki drugi oblik upotrebe podataka sa ovih stranica u komercijalne kao i nelegalne svrhe. Ove stranice sadrže i linkove na stranice u vlasništvu drugih tvrtki i osoba koji su isključivo informativnog karaktera, te ETRUSCA FAMILY j.d.o.o. ne snosi nikakvu odgovornost za istinitost informacija i sadržaj tih stranica.

ODNOS IZMEĐU KORISNIKA i etruscafamily.hr          
Korištenjem ovih web stranica, odnosno bilo koje na njima navedene usluge prihvaćete ove opće uvjete poslovanja i obavijesti koje se ovdje nalaze.

IZJAVA O ISTINITOSTI PODATAKA

Kupac pod materijalnom i krivičnom odgovornošću jamči za istinitost podataka unešenih prilikom registracije na webshop.

IZJAVA O PRIVATNOSTI

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

PONUDA

ETRUSCA FAMILY se obavezuje osigurati artikle prema objavljanim informacijama, osim u slučaju izuzetnih okolnosti tj okolnosti na koje se ne može utjecati jer se ne mogu predvidjeti, pa samim time ni otkloniti (štrajkovi, ograničenja izdana od strane države, smrt pružatelja usluge i sl.)

REZERVACIJE I PLAĆANJE

Upiti za naručivanjem artikala zaprimaju se elekroničkim putem, ispunjavanjem za to predviđenog formulara na našim web stranicama.
Prilikom prijave naručitelj je dužan iskazati sve podatke potrebne za postupak naručivanja, te snosi potpunu odgovornost za istinitost tih podataka.
Za potvrdu naručivanja potrebno je uplatiti akontaciju čija su visina i termin dospijeća utvrđeni konkretnom ponudom po upitu naručitelja.
Uplatom akontacije naručitelj potvrđuje da je u potpunosti upoznat i suglasan sa svim karakteristikama i uvjetima pod kojima mu se određeni artikli nude.
Samim činom uplate sve što je navedeno u ovim općim uvjetima postaje pravna obaveza kako za naručitelja tako i za ETRUSCA FAMILY
Upozoravamo Vas da za provedbu financijskih transakcija putem naših stranica morate biti punoljetni, te da korištenjem naših stranica prihvaćate potpunu financijsku odgovornost za izvršene transakcije.

  1. Virmanom, uplatnicom ili internet bankarstvom na naš žiro-račun.
  2. Plaćanje pouzećem
  3. Plaćanje kreditnim / debitnim karticama

Ponosni smo što smo Vam u mogućnosti ponuditi online kartično plaćanje putem kreditnih / debitnih kartica.
U ponudi je jednokratno plaćanje putem Visa, MasterCard®, Maestro®, American Express, Diners i Discover kartica.

Vaši osobni podaci su zaštićeni te neće biti dani na uvid trećim osobama. Plaćanje se vrši preko internetskog sustava za naplatu Corvus Pay za online autorizaciju kreditnih i debitnih kartica prilikom Vaše kupovine.
Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!

Hvala Vam na povjerenju!

POTVRDA NARUDŽBE

Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-poštom unutar 24h obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.

ISPORUKA I CIJENE

Isporuku obavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (HRK), s uključenim PDV-om. Istaknute cijene u internetskoj trgovini vrijede za kupnju putem interneta. U cijene koje su na popustu / discont-u također je uračunat PDV.

HP Express – cijena dostave za vrijednost narudžbe manje od 200,00 kn iznosi 22,50 kn. Ukoliko primatelj nije na navedenoj adresi prilikom dostave, dostavljač ostavlja poruku o pošiljci i primatelj treba otići po pošiljku u poštanski ured. Dostava za HP-Expres 1-2 radna dana.

PRAVO ETRUSCA FAMILY a NA PROMJENE I OTKAZ NARUDŽBE

ETRUSCA FAMILY zadržava pravo promjene ili otkaza narudžbe u slučaju izvanrednih okolnosti na koje nije moguće utjecati.  Rezervirani artikal moguće je zamjeniti isključivo istim ili artiklom više kategorije uz suglasnost naručitelja. Ukoliko nije moguća zamjena rezerviranog artikla, naručitelj ima pravo na povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa.

PRAVO NARUČITELJA NA PROMJENE I OTKAZ NARUDŽBE

Ukoliko naručitelj želi promjeniti ili otkazati narudžbu obavezan je to učiniti u pisanom obliku (e-mailom, faxom). ETRUSCA FAMILY će nastojati izvršti promjenu narudžbe ukoliko to bude moguće.

OBVEZE ETRUSCA FAMILY 

ETRUSCA FAMILY se obavezuje brinuti o provedbi rezerviranih artikla i pravima naručitelja sukladno pravilima struke. ETRUSCA FAMILY ne snosi odgovornost za neizvršavanje rezerviranih artikala prouzročeno višom silom.

RJEŠAVANJE PRIGOVORA

Ukoliko artikal ne odgovara rezerviranom, naručitelj ima pravo na razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor.

Postupak u svezi s prigovorom
– ukoliko naručitelj nije zadovoljan stanjem artikla dužan je odmah po primitku o tome izvjestiti ETRUSCA FAMILY u pisanom obliku. U protivnom se prigovor neće uvažiti
– naručitelj je obvezan surađivati sa ETRUSCA FAMILY om u dobroj namjeri kako bi se otklonili uzroci prigovora
– ukoliko je prigovor opravadan, a njegovi uzroci se ne mogu otkloniti ETRUSCA FAMILY može naručitelju osigurati zamjenski artikal koji odgovara uplaćenom
– ETRUSCA FAMILY se obavezuje riješiti prigovor u roku od 14 dana od dana primitka, a do donošenja rješenja naručitelj se odriče prava na posredovanje trećih osoba i sudskih ustanova ili davanja informacije u medije. Ukoliko naručitelj postupi protivno ovoj odredbi, bez obzira na utemeljenost njegovog prigovora ETRUSCA FAMILY ima pravo tražiti nadoknadu štete koju bi joj takav postupak naručitelja nanio.
– Po opravdanom prigovoru naručitelj ima pravo na novčano obeštećenje isključivo za reklamirani dio artikla.

POVRAT I RASKID UGOVORA

Ukoliko ste se predomislili naručenu robu možete vratiti bez pojašnjenja, a otkazati narudžbu možete i prije nego što je poslana na dostavnu adresu. Ako ste naručili i primili robu na adresu, a ipak biste željeli nešto drugo, možete napraviti zamjenu: zamjenu nije moguće napraviti klasičnim putem ‘1 za 1’, nego je potrebno napraviti jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji uz povrat artikla (i prethodno se javiti našoj korisničkoj podršci); novu narudžbu željenog proizvoda moguće je napraviti u bilo kojem trenutku. Reklamacija se radi za robu koja je dostavljena krivo ili nije potpuna zbog nekih nedostataka koje su nastale prije ili nakon pakiranja, ali ne od strane kupca.

Jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji

Jednostrani raskid Ugovora moguć je u roku 14 dana od dana primitka pošiljke. Radi se o nekoliko jednostavnih koraka, a ispunjavanje Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu i pakiranje proizvoda u kutiju uz navedeni Ugovor prvi su u nizu tih koraka. Uvjet raskida navedenog Ugovora je da kupljena roba nije korištena – ukoliko je do korištenja (umanjenja vrijednosti) došlo, dobavljač će po primitku vraćene robe u skladištu izvršiti procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će postotak povrata novca kupcu biti isplaćen. Nakon što ispunite Obrazac za raskid ugovora, isti nam dostavite putem e-mail adrese info@etruscafamily.hr   ili poštom na adresu ETRUSCA FAMILY j.d.o.o., P.J. BR. 3 ŽIVITE ZDRAVO. Nakon toga kontaktirat će Vas naša korisnička podrška, te dogovoriti detalje povrata.
Povrat novca izvršavamo načinom na koji je uplata izvršena, tj. uplatom na račun ako je plaćanje izvršeno pouzećem, i to isključivo nakon primitka vraćene robe.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu preuzmite na ovome linku u pdf formatu, a možete ga ispuniti fizički nakon printanja.

Povrat

Savjetujemo da prije potpisivanja dostavnog lista ne preuzimate paket, već ga u prisustvu dostavljača otvorite i provjerite vanjski izgled naručene robe u paketu, a pogotovo ukoliko paket pokazuje vidna oštećenja. Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate – dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa.

REKLAMACIJE

Ukoliko ste preuzeli naručenu robu te naknadno utvrdili oštećenja, nedostatke ili neispravnosti koji nisu nastali uslijed vašeg rukovanja, a prije ili netom nakon prve upotrebe proizvoda, potrebno je javiti nam se u roku od najviše 8 dana od preuzimanja proizvoda. Budite slobodni kontaktirati našu korisničku službu koje će vas uputiti u korake reklamacije proizvoda; ista uključuje preuzimanje starog artikla te dostavu novog artikla bez dodatnih troškova kupca ili povrat sredstava u slučaju da novi artikl nije dostupan.
ETRUSCA FAMILY j.d.o.o. zadržava pravo nadoknade troškova nastalih u procesu povrata koji nije opravdan, tj. kada je isporučena roba ona koja je i naručena te nema nikakva oštećenja, nedostatke ili neispravnosti.

Za povrat, zamjenu ili reklamaciju javite se našoj korisničkoj službi na tel. +385 (0)91 400 13 94 ili info@etruscafamily.hr

Svoje prigovore u smislu članka 8. Zakona o zaštiti potrošača proslijedite na adresu:

  • ETRUSCA FAMILY j.d.o.o.

ili putem elektroničke pošte: info@etruscafamily.hr

ZAŠTITA POTROŠAČA

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA

ETRUSCA FAMILY web shop djeluje sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, zakonu Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga. U nastavku su djelovi Zakona koji se odnose na naš web shop i zaštitu kupaca; ‘Prodavatelj’ je u nastavku teksta ETRUSCA FAMILY web shop (tvrtka ETRUSCA FAMILY j.d.o.o.), a ‘Kupac’ bilo koji posjetitelj koji je izvršio narudžbu u navedenom shopu i platio proizvod.

Kvaliteta proizvoda

Prodavatelj jamči kvalitetu proizvoda koje jamči proizvođač proizvoda.

Prigovori kupaca

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore uputi putem pošte na adresu Prodavatelja Trg Kralja Tomislava 33, Velika Gorica, odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja info@etruscafamily.hr
te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Izjava o jamstvu i servisni uvjeti

Za sve proizvode za koje Prodavatelj daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Prodavatelj jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Prodavatelj se obvezuje da će izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni list smatra se punovažnim uz predočenje računa, bez obzira na to da li je spomenuti jamstveni list ovjeren ili nije ovjeren od strane Prodavatelja. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422). Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak. Materijalni nedostatak postoji:

  • ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  • ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata
  • ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
  • kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
  • ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne
  • izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.)
  • ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
  • ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je Kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako Prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku Kupca da sklopi ugovor. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Kako prijaviti reklamaciju

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, ETRUSCA FAMILY web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem e-maila na adresu: info@etruscafamily.hr

NADLEŽNOST SUDA

Sve sporove ETRUSCA FAMILY j.d.o.o. i naručitelj će nastojati rješavati sporazumno, a u slučaju da se ne mogu sporazumjeti ugovara se nadležnost suda u Zagrebu.

x

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Suglasni ste prihvatiti upotrebu kolačića u skladu s našim pravilima o kolačićima.